If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Някои коли са екипирани с допълнителен електрически нагревател в кутията на парното (калорифер) за да може парното да заработи веднага при студен старт и преди моторът да е загрял. Това води макар и косвено до по-бързото загряване на мотора в студените дни.
Някои коли са екипирани с допълнителен електрически нагревател в кутията на парното (калорифер) за да може парното да заработи веднага при студен старт и преди моторът да е загрял. Това води макар и косвено до по-бързото загряване на мотора в студените дни.
това го има нивото на оборудването е design giugaro
Това с акумулатора е толкова относително, че не е истина.
Ето, примерно една 159-ка има много повече електроника от 166-цата да речем.
Ама на 166-цата са и турили един акумулатор, все едно ще захранва някоя подвижна лаборатория.
Това с акумулатора е толкова относително, че не е истина.
Ето, примерно една 159-ка има много повече електроника от 166-цата да речем.
Ама на 166-цата са и турили един акумулатор, все едно ще захранва някоя подвижна лаборатория.
Поне на три алфи съм виждал на които са им 90А като две от тях са ТИ ,а моята е с 62А
CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Аз не виждам особена връзка между наличието на допълнителния подгрев и капацитета на акумулатора.
Отношение към това има по-скоро другото оборудване, което може да работи и при неработещ двигател.
Comment